AKTUALNOŚCI I LOKALNE NEWSY

BABICKIE FORUM DYSKUSYJNE

KONTAKT Z ADMINEM


Herb miejscowości Stare Babice

ANGIELSKI? TAK! ALE JAK?

Herb miejscowości Stare Babice



ZAPRASZAMY NA WRZEŚNIOWE DNI OTWARTE

Przed nami pierwszy rok szkolny z EARLY STAGE Stare Babice.
Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców i uczniów na DNI OTWARTE,
które odbędą się  1 września w godzinach 11.00–19.00 
oraz od 2 do 5 września w godzinach 12.00
19.00 w naszym lokalu przy ul. Piłsudskiego 16a.

Zajęcia rozpoczynają się już we wrześniu!
Wszystkie szczegółowe informacje oraz zapisy online na stronie internetowej
www.earlystage.pl


ANGIELSKI ZAMIAST ŚWIETLICY

Zbliża się godzina 13. Większość uczniów szkół podstawowych właśnie o tej porze kończy lekcje.
Tylko niektórzy z nich wrócą od razu do domu. Pozostali spędzą wiele godzin, czekając na rodziców w świetlicy.
W szkołach, w których obowiązuje system dwuzmianowy, sytuacja wygląda podobnie – z tą różnicą, że część dzieci spędza
w świetlicy poranki. Co można zrobić, by efektywnie wykorzystać ten czas? Umysł dziecka jest najbardziej chłonny rano
i wczesnym popołudniem. To właśnie wtedy powinno ono uczyć się języków, muzyki i rozwijać indywidualne zdolności.
Ale jak to zrobić, skoro obowiązki zawodowe powodują, że dopiero późnym popołudniem lub wieczorem
możemy skupić się  na zajęciach dodatkowych naszych pociech?

Szkoła języka angielskiego - EARLY STAGE,  która od ponad dwudziestu lat specjalizuje się w nauczaniu dzieci,
 pracuje w oparciu o system, pozwalający na samodzielne przyprowadzanie dzieci na zajęcia i odprowadzanie ich po skończonej lekcji.
Robią to lektorzy, lub specjalnie zatrudnione do tego osoby - w tych placówkach, gdzie EARLY STAGE
działa w ramach swojego lokalu. Dzięki temu rodzice nie muszą martwić się, jak ich dzieci dotrą na dodatkowe zajęcia
i mogą mieć pewność, że malcy  wesoło i twórczo spędzają czas. Takie rozwiązanie od lat zdaje egzamin
w wielu warszawskich szkołach. Uczniowie ze Starych Babic będą mogli również skorzystać z naszych usług już od września.

Do EARLY STAGE w roku szkolnym 2013/2014 uczęszczało w Polsce około 10 000 uczniów.
Stworzyliśmy intensywny program nauczania oparty na autorskich, ambitnych podręcznikach.
Wiele lat doświadczenia, brak lęku przed wprowadzaniem ciągłych zmian, ogromna pracowitość zespołu,
dokładna obserwacja potrzeb naszych uczniów i słuchanie sygnałów płynących od lektorów,
przekładają się na sukces naszej metody i prężny rozwój szkoły. O naszej skuteczności świadczy niewątpliwie fakt,
że na rynek pracy wkraczają właśnie nasi pierwsi absolwenci, obejmując stanowiska w kancelariach adwokackich,
agencjach PRowskich, turystyce oraz dyplomacji. Są wśród nich również świeżo upieczeni nauczyciele języka angielskiego.
Na taką pozycję zaczęli pracować, gdy byli sześcio-, siedmiolatkami. Jako szesnastolatkowie opuszczali szkołę
z certyfikatem Cambridge FCE lub CAE, które świadczą o  znajomości języka na poziomie pozwalającym
pracować i studiować w środowisku anglojęzycznym.

METODA, KTÓRA NAPRAWDĘ PRZYNOSI EFEKTY

Ostatnie dwudziestolecie możemy nazwać erą języków obcych. Nikt nie ma wątpliwości, jak ważna jest dziś ich dobra znajomość.
Psychologowie, pedagodzy i językoznawcy prześcigają się w tworzeniu efektywnych teorii nauczania.
Wiemy już, że aby być skutecznym, potrzebujemy nie tylko dobrego podręcznika i profesjonalnego nauczyciela,
ale również dobrej muzyki, rymu, rytmu, ruchu, gier, dramy i działań zespołowych.

Zabawa jest bardzo ważnym elementem w procesie przyswajania języka przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Nie można jednak tylko na niej poprzestać i oczekiwać, że nie poparta intensywną pracą  da efekt w postaci  dobrej znajomość języka.
Aby zabawa mogła być skutecznym narzędziem, musi być wykorzystywana w odpowiedni – umiejętny sposób.
Formą zabawy, która uczy jest np. rytmiczne skandowanie czy śpiew połączony z  ruchem, a mało edukacyjną
- w sensie językowym - jest długotrwałe rysowanie, kolorowanie czy wycinanie.
Te elementy muszą wzajemnie zmieniać się i uzupełniać, oraz dopasowywać do wieku dziecka.
Dlatego też, w starszych grupach wiekowych (poziom gimnazjum i liceum) stawiamy głównie na systematyczną pracę na zajęciach
i rzetelne przygotowywanie się w domu. Nasi podopieczni na tym etapie angażowani są w ambitne projekty multimedialne
i konkursy językowe.  Dla pełnej skuteczności metody niebagatelne znaczenie ma również udział  rodziców w procesie.
Ich rolą jest wpajanie dzieciom konsekwencji  i systematyczności w uczeniu się języka obcego oraz wypracowywanie
poczucia obowiązku. Lektorzy EARLY STAGE pozostają w ścisłym kontakcie z rodzicam
- opracowują  szczegółowe raporty z postępów  swoich podopiecznych i spotykają się  z rodzicami na zebraniach
oraz dniach otwartych.

KIEDY ZACZĄĆ?

Nauka języka obcego to proces trwający wiele lat. Warto dobrze go zaplanować.
Coraz częściej staramy się, aby pierwszy kontakt z językiem nastąpił już w przedszkolu.
Warto wtedy zwrócić uwagę na to, czy nauczyciel ma dobrą wymowę i intonację.
W mózgu dziecka bowiem zaczyna tworzyć się matryca drugiego języka.
To, co się w niej zakoduje, pozostanie jako wzór. Im później rozpoczniemy przygodę z językiem obcym,
tym trudniej będzie opanować jego system i melodię. Dlatego też stworzyliśmy w ramach naszej metody
program LITTLE EARLY STAGE, przeznaczony dla przedszkolaków.
Z doświadczenia wiemy, że dzieci, które od najmłodszych lat mają styczność z językiem, z dużą łatwością przyswajają
dalszą wiedzę językową. Według Joanny Zarańskiej – najpóźniejszym momentem do wkroczenia
w etap intensywnej nauki angielskiego jest wiek 6–7 lat. Jeśli jednak rodzice przesuną nieco tę granicę,
nie oznacza to jeszcze braku możliwości nauczenia się języka obcego.
Dla dzieci starszych w EARLY STAGE tworzone są programy, których celem jest nadrobienie zaległości.

W GRUPIE CZY INDYWIDUALNIE?

Zdecydowanie w grupie. Dzieci dobrze czują się w towarzystwie rówieśników. Lubią zespołowe działania,
współzawodnictwo. Jest jednak kilka warunków, które muszą być spełnione, aby ta forma przynosiła spodziewane efekty.
Grupa nie może być zbyt mała, bo jej liczebność gwarantuje stabilność i możliwość wspólnego twórczego oddziaływania.
Częste zmiany składu również nie są korzystne, gdyż wymagają ciągłych modyfikacji procesu nauczania.
Dzieci powinny być w podobnym wieku, a w przypadku uczniów z przedziału 6–8 lat - dokładnie w tym samym.
Dwa lata różnicy na tym etapie rozwoju oznaczają zupełnie inne możliwości intelektualne i mentalne,
a co za tym idzie wymagają innych metod nauczania.

NAUKA JĘZYKA TO NAUKA O ŚWIECIE

W EARLY STAGE dbamy o to, aby lata wspólnej nauki przekładały się nie tylko na osiągnięcie wysokich kompetencji językowych,
ale również były okresem zdobywania szerszej wiedzy o świecie i  poznawania różnic międzykulturowych.
Zależy nam na wielotorowym rozwoju - pielęgnujemy zdolności aktorskie, muzyczne i plastyczne; nawiązujemy kontakty
z rówieśnikami z innych krajów. Corocznie wprowadzamy i kreatywnie realizujemy międzynarodowe projekty szkolne,
koncentrujące się na przykład wokół tematu tolerancji, łączenia pokoleń czy uwrażliwiania na potrzeby innych
– m.in. dzieci ulicy z Bombaju. Za swoje innowacyjne podejście do nauczania trzykrotnie otrzymaliśmy prestiżową nagrodę
European Language Label przyznawaną  instytucjom, które wyróżniają się  w dziedzinie nauczania języków obcych.

GRAMY NA POWAŻNIE

EARLY STAGE  odpowiedzialnie traktuje swoje obowiązki wobec uczniów. Czas dany na poznanie języka jest ograniczony.
W wieku 12 lat możliwości przyswojenia go znacznie się zmniejszają. Kładziemy zatem duży nacisk na intensywność kursu.
Dzieci aktywnie pracują  w szkole, ale muszą również powtarzać wiadomości w domu. Z każdej lekcji mają zadaną pracę domową. 
Ich wysiłki  są zauważane i doceniane, a postępy na bieżąco opisywane  przez nauczyciela.
Szczegółowe testy, do których uczniowie sumiennie się przygotowują, zawierają wszystko, czego potrzeba,
aby osiągać kolejne poziomy znajomości języka . Na koniec semestru oraz roku szkolnego zdają egzaminy pisemne i ustne,
których pozytywny rezultat  jest warunkiem kontynuacji   nauki na następnym etapie. Z roku na rok przechodzą oni
na wyższe stopnie wtajemniczenia w gronie rówieśników o takich samych osiągnięciach językowych .

EGZAMINY  CAMBRIDGE

Program nauczania EARLY STAGE zbudowany jest tak, aby realizować wszystkie wymagania egzaminacyjne YOUNG LEARNERS.
Jest to system oceniający umiejętności językowe dzieci na etapie szkoły podstawowej (klasy 3, 4 i 5/6).
Uczniowie Early Stage podchodzą do nich w formie obowiązkowych testów próbnych i finałowego egzaminu wewnętrznego,
przeprowadzanego na wszystkich trzech poziomach. Realizacja wymaganego materiału to połączenie
specjalnie dobranych podręczników, zalecanych przez British Council, z autorskim programem wspomagającym.
Co roku w ramach naszej szkoły organizujemy ogólnopolski konkurs WORD MASTER,
który jest doskonałym wsparciem procesu przygotowania uczniów do tych egzaminów. 

Early Stage zachęca uczniów  z grup 5 i 6 na poziomie FLYERS do udziału w tych egzaminach także w formie zewnętrznej.
Umożliwia to otrzymanie certyfikatu, który bywa bardzo przydatny przy ubieganiu się o miejsce
w dobrym gimnazjum z rozszerzonym programem nauki języka angielskiego.

Starszym podopiecznym (poziom gimnazjum i liceum) naszej szkoły proponujemy osobny program nauczania
w ramach MASTER STAGE, który doskonale przygotowuje młodzież do egzaminów FCE i CEA.
Łączymy tu autorskie metody z podręcznikami renomowanych wydawnictw.
Program
zawiera wiele elementów wymagań  podstawowej i rozszerzonej matury z języka angielskiego.
Obydwa egzaminy zdawane są w EARLY STAGE w systemie obowiązkowego egzaminu próbnego.
Szkoła zachęca uczniów do udziału w ich zewnętrznych sesjach. Wszystkie certyfikaty Cambridge stanowią obiektywną
i niezwykle prestiżową ocenę umiejętności oraz wiedzy zdobytych przez uczniów na kursach EARLY STAGE.

ZIMOWE WARSZTATY I LETNIE OBOZY JĘZYKOWE

Plan zajęć EARLY STAGE  jest ściśle związany z rozkładem roku szkolnego.
W czasie ferii i wakacji proponujemy swoim uczniom aktywne spędzanie wolnego czasu na zimowych warsztatach
i letnich wyjazdach na tematyczne obozy językowe. Nasi ambitni nauczyciele realizują wówczas ciekawe projekty,
na które nie starcza czasu podczas roku szkolnego. W ramach nich  przygotowywane są spektakle teatralne, nagrywane filmy
i teledyski, powstają ciekawe prace, będące połączeniem działań plastycznych, muzycznych i językowych.
Dzięki takim formom dzieci mają możliwość łączenia odpoczynku  z doskonaleniem języka.

ROK SZKOLNY 2014/2015

Rodzice z coraz większą ufnością powierzają EARLY STAGE edukację językową swoich dzieci, czego dowodem jest fakt,
że sami wskazują nam miejsca, gdzie chcieliby widzieć placówki naszej szkoły.
W odpowiedzi na taką inicjatywę w nadchodzącym roku szkolnym zostanie otwarta nasza nowa filia.
Joanna Zarańska - założycielka szkoły - bardzo się cieszy, że Early Stage będzie dostępna również dla mieszkańców Starych Babic:
"Zdaję sobie sprawę z tego, że Rodzice często muszą dowozić dzieci na zajęcia z języka angielskiego, aby mieć pewność,
że ich jakość jest wysoka. Teraz dzieci będą mogły rozpocząć edukację językową w renomowanej szkole blisko miejsca zamieszkania."

Przed nami pierwszy rok szkolny z EARLY STAGE Stare Babice.
Serdecznie zapraszamy wszystkich Rodziców i uczniów na DNI OTWARTE,
które odbędą się  1 września w godzinach 11.00–19.00 
oraz od 2 do 5 września w godzinach 12.00
19.00 w naszym lokalu przy ul. Piłsudskiego 16a.

Chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania, porozmawiamy o naszym programie, pokażemy nasze materiały edukacyjne.
Na uczniów będą natomiast czekały gry i zabawy z językiem angielskim. Zajęcia rozpoczynają się już we wrześniu!
Wszystkie szczegółowe informacje oraz zapisy online na stronie internetowej www.earlystage.pl






AKTUALNOŚCI I LOKALNE NEWSY

BABICKIE FORUM DYSKUSYJNE

KONTAKT Z ADMINEM


I BABICE.WAW.PL


© 2005-2014 "firestarmedia"
stronę najlepiej oglądać w rozdzielczości 1024 x 768 w trybie true color

statystyka